İmplant Tedavisi

• 5 Yıl Garanti

Titanium is preferred as an implant material because it does not interact with body tissues and is a force-resistant material. Implants can be placed in the cavities formed by previously lost teeth, or in the tooth socket immediately after extraction, if there is no serious infection.

Implants are placed in the jawbone with a simple operation in cases where the bone is sufficient and suitable for the purpose of making fixed or mobile prostheses. If the amount and density of bone is not at the desired level, bone formation procedures may be required before implant application.

Dental implantlar çene kemiği içerisine yerşeştirilen titanyum vidalardır.
Herhangi bir nedenle kaybedilmiş yada hiç çıkmamış dişlerin yerine lokal anestezi altında uygulanan cerrahi bir işlemdir
Cerrahi işlem, lokal anestezi altında yapıldığı için ağrı hissedilmemektedir. Anestezinin etkisinin geçmesi sonrası ağrı kesici ile geçecek kadar ağrı olması normaldir. Diş çekimi ile kıyaslandığında daha az ağrılı, daha kontrollü bir tedavidir.
İlgili bölgenin daha hızlı ve kontrollü iyileşmesi için dikiş atılması tercih edilir.
İmplantınızın osseointegrasyonu (çene kemiği ile kaynaşması) yaklaşık 8 hafta sürmektedir. Bu süre sonunda implantınızın üst yapısı için işlemlere başlanabilir. Ancak; greft (kemik tozu) uygulaması yada farklı cerrahi işlem yapıldıysa işlemin başarısını arttırmak için hekiminiz süreyi uzatabilir.
İmplant yerleştirilecek kemiğin yapısı, implantın yapılacağı bölge, implant üzerine yapılacak protezin türü gibi kriterler hekiminiz tarafından değerlendirilir. Oluşabilecek ekstra maliyet ve risk size anlatılır. Birlikte karar verilir. Tedavinin başarısı için hekim - hasta uyumu çok önemlidir.
Siz ve hekiminiz, İmplant tedavisi ile diş eksikliğinizi en modern yöntemi kullanarak giderdiniz. Tebrikler! İmplantınızı uzun yıllar sorunsuz kullanmak için ağız bakımınızı ihmal etmemeniz gerekiyor. Ara yüz fırçası, ağız gargarası gibi destekleyici ağız bakım ürünlerini hekiminiz ile birlikte seçebilirsiniz. Unutmayın, gerekli bakımlarını yapmadığınız hiç bir ürün uzun süre hizmet veremeyecek, eninde sonunda sorun çıkaracaktır.
Hekiminiz aksini belirtmediği sürece ağız içinde uygulanan her minör cerrahi (diş çekimi, flep, gömülü diş çekimi, implant tedavisi) işlem sonrası aşağıdaki kurallar geçerlidir: Minör cerrahi işlemlerden sonra en az 72 saat ; Sıcak çay, çorba, kahve vb. tüm sıcaklardan uzak durun . Soğuk işlem sonrası bölgeye soğuk kompres uygulaması hem ağrıyı hem şişliği azaltacaktır. (Soğuk kompresi 1-2 dakika uygulayıp 1-2 dakika dinlenmek gereklidir. Aksi halde cilt üzerinde soğuk yanığına neden olabilir.) Kola, soda, meyve suları, taneli pilâv, simit, çerez, karabiber, pul biber, isot yasaktır. Tükürüğünüzü ağızda biriktirmeyiniz. Normal yutkunmaya devam ediniz. Kesinlikle tükürmeyiniz. Tek bir sigara bile yara iyileşmesini olumsuz etkileyeceğinden kesinlikle içmeyiniz . Alkol tüketmek de pamuğa döküp tampon yapmak da yasaktır. Su yada başka bir şeyle çalkalama yapmayınız. Doktorunuz aksini belirtmedigi sürece dişlerinizi fırçalayınız ancak çalkalamayınız. Aspirin pıhtılaşmayı geciktireceginden doktorunuzun önereceği başka bir ağrı kesici kullanınız
Yumuşak dokuda iyileşmenin başlaması yaklaşık 7-10 gün içinde gerçekleşir. Bu süre sonunda hekiminiz dikişleri alacaktır. Dikiş alma işlemi ağrısız acısız bir işlemdir.